Heziberri dekretuek ez diete erantzuten Euskal Eskola Publikoaren beharrei ezta hezkuntza sistema propioaren garapenari.
EHIGE, BIHE eta SAREAN elkarteok- Euskal Eskola Publikoa Gaur,Bihar -hainbat ekarpen egin dizkiogu Heziberri planaren bigarren faseari (Esko Jaurlaritzaren Hezkuntza sailaren dekretuak) Euskal Eskola Publikoa hobetzeko asmoz, eta ondorioz hezkuntza-sistema osoa.
Behin-betiko bertsioak ezagututa, uste dugu dekretu hauek ez direla LOMCEri aurre egiteko estrategia, Heziberri planaren hasieran esan zitzaigun moduan. LOMCEk inposatzen dituen aspektuak daude bertan (egitura curricularra, edukiak, etapa-amaierako azterketak, erlijioa/balore etiko eta zibikoak, DBH amaierako ibilbideak, eskola kontseiluaren estatusa...). Hauek zaildu egiten dute gure hezkuntza-sistemaren aurrerakuntza. Horregatik, hauek ez dira Euskal Eskola Publikoak eskatzen dituen dekretuak.
Hori dela eta, hauxe jakinarazi nahi dugu: informazio gehiagorako hemen sakatu
Los decretos Heziberri no responden a las necesidades de la Escuela Pública Vasca, ni al desarrollo de un sistema educativo propio.
Las asociaciones EHIGE, BIHE y SAREAN - Euskal Eskola Publikoa Gaur,Bihar - hemos realizado, en esta segunda fase del Plan Heziberri, decenas de aportaciones a los decretos curriculares del Departamento de Educación del Gobierno vasco, con el objetivo de mejorar el futuro de la Escuela Pública Vasca y de nuestro sistema educativo.
Una vez conocidas las versiones definitivas, creemos que los decretos curriculares no son una estrategia para hacer frente a la LOMCE como se nos indicó al comienzo del plan Heziberri. En los textos hay aspectos educativos (estructura curricular, contenidos, evaluaciones de final de etapa, religión/valores éticos y cívicos, itinerario final de la ESO, estatus consejos escolar, etc.) que vienen impuestas por la LOMCE, y dificultan el avance de nuestro modelo educativo. Por ello, estos decretos curriculares no son los que demanda la Escuela Pública.
Por ello, queremos hacer público el siguiente comunicado: click aquí para más información
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