miércoles, 11 de marzo de 2015

Korrika Salburuan - Martxoak 15, igandea

Familia agurgarriak:

Igande honetan, martxoak 15, KORRIKA 19 dela eta, gure auzoan EUSKARAREN aldeko festa ospatuko da. Ekintza hau Salburua auzoko Korrika Batzordeak antolatu du, eta helburua martxoaren 28an Korrika Gasteizera heldu baino lehen giroa berotzen joatea da.

Goizeko 11etan ibilbide txiki bat egingo dugu bizikletaz, “Txirrindu-korrika”, adin guztietara egokitua. Ekialdeko Parketik abiatuko gara, Praga kaleko Black Moon Tabernatik, eta 12ak aldera leku berean amaituko dugu.

12etatik aurrera Ekialdeko Parkean: musika, jolasak, hamaiketakoa, Korrika materiala salgai, gargantua eta giro aparta.

Eguraldi kaxkarra egitekotan, txirrindu-korrika Salburua Ikastolako frontoian amaituko litzateke, eta bertan egingo genuke ondorengo festa ere.

ANIMATU ZAITEZTE!!!!

Estimadas familias:

Este domingo 15 de marzo, con motivo de la KORRIKA 19, se va a celebrar en nuestro barrio de Salburua una fiesta en favor del EUSKARA. Esta actividad está organizada por la comisión de Korrika de Salburua, y el objetivo de la misma es calentar motores de cara a la KORRIKA que llegará el 28 de Marzo a nuestra ciudad.

A las 11h se realizara un pequeño recorrido en bici o “Txirrindu-korrika” apto para todas las edades, que comenzará en el Parque del Este, en la calle Praga a la altura del bar “Black Moon”, y finalizará en el mismo lugar sobre las 12h.

A partir de las 12h en el parque tendremos música, juegos, almuerzo, material de la Korrika a la venta, gargantua y muy buen ambiente.

Si el tiempo no acompaña el recorrido en bici acabará en la Ikastola de Salburua, realizándose la fiesta posterior en el frontón de la misma.

ANIMAOS TODOS/AS A PARTICIPAR!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Elkartearen triptikoa / Tríptico de la asociación

OIHAN Guraso Elkartea Arantzabela ikastolako ikasleen gurasoek osatutako elkartea da, irabazi-asmorik gabekoa. Gure helburu nagusia da hezku...